::Kawan-kawanku yg kusayang::

Positif........

Thursday 16 February 2012
Salam semua,

Apa khabar kawan2 ttc sekalian.. hope semuanya sihat disamping suami tercinta ;) Wahh...suspen je baca tajuk entri tu kan? apa dia? upt positif? hehe taklah....belum lagi. Insyaallah akan datang.. AMIN.

Rasanya lama benar saya tak update blog ni kan..dah banyak cerita kawan2 yg saya tak dapat ikuti..harini baru ada masa skit, sempatlah tadi saya jalan2 dari satu blog ke blog yg lain.. Bila singgah kat blog kawan2 yg ada berita gembira, saya turut tersenyum lebar.. hepi bila kawan2 hepi. tapi bila baca plak cerita kawan2 yg emo2..saya pun emo skali..huhuhu

Sekarang ni saya macam hari2 yang sudah, still tak ambik apa2 treatment. Niat nak ke klinik pakar hari tu pun masih belum terlaksana. Bila saya free, suami pulak busy..bila suami free, saya pulak yg kena siapkan byk keja. Hmm..macam tulah selalunya. Sekarang ni pun tgh update blog kat opis..hehe

Walaupun saya tak ambik apa2 treatment, tapi tak bermakna yg saya melupakan terus dunia ttc ni. Dalam hati setiap hari, setiap saat pasti akan terlintas di fikiran tentang anak. Tapi saya sekarang lebih RELAKS. Tak macam dulu, hari2 emosional.

Macam saya cakap kat entri sebelum ni, saya nak enjoy!! ;) Saya nak jadi orang yg positif. Ceria meniti kehidupan..ceh! Saya dah praktikkan. Dan ternyata berhasil! Saya dah tak stress macam dulu.

Sekarang ni kehidupan saya dikelilingi dengan keluarga yang menyenangkan, kawan2 yang menghiburkan..dan suami yg memahami. Saya harus bersyukur dengan semua nikmat yang Allah SWT  kurniakan pada saya..syukur alhamdulillah.

Insyaallah jika diberi keizinan untuk saya memulakan rawatan kesuburan, tentu sekali saya tidak akan mempersiakannya..saya menanti saat itu.

Apapun, kepada kawan2 ttc di luar sana, LET'S BE POSITIVE ok! Bila kita hepi, 'organ2' dalaman pun (termasuk hormon) akan hepi sama..so diorang senang nak buat keja kat dalam badan kita, betul tak..hehehe

Sampai di sini dulu ya...jumpa lagi di entri seterusnya.......... love u all ;)

2 comments:

Irtiyah said...

Salam


Like banyak2 :-)

Nur Qaseh said...

Wlkmsalam Irtiyah..

Thank u banyak2..hehe :)

Post a Comment