::Kawan-kawanku yg kusayang::

Mood: MALAS

Saturday 18 February 2012
Salam,

Hari ini hari sabtu. Hari cuti. Dan saya hanya memerapkan diri di rumah, atau lebih tepatnya di dalam bilik...

Pagi tadi agak lewat saya bangun. Semalam balik dari rumah parents pukul 1 pagi gara2 tunggu suami habis bersembang dengan daddy, sampai tertidur saya di sofa. Bila suami kejutkan ajak balik rumah parents dia, saya lihat jam dah pukul 1 pagi. Suami kalau dah bersembang alamatnya kena sabarlah saya menunggu...

Actually awal pagi tadi saya dah bangun. Lepas ke toilet, saya baring semula. Tengok suami tengah best berselimut, saya pun join sekali...hihi sampailah saya terbangun dan tengok jam dah pukul 10 pagi.

Sepanjang hari ni saya sangat MALAS. Nak basuh baju pun rasa malaaaaas sangat. Niat hati nak buat itu, nak buat ini..tapi sangat tak ada mood. Rasa nak baring memanjang sambil peluk bantal...hehehe

Oklah, saya nak 'manjakan' diri satu hari ni. Dah 2 minggu berturut-turut asyik busy memanjang, so hari ini saya nak rehatkan diri puas2..... :)


Kepada kawan2 ttc sekalian, selamat berhari sabtu....hehe

Jumpa lagi!

0 comments:

Post a Comment