::Kawan-kawanku yg kusayang::

Tak terduga

Sunday 13 January 2013
Syukur, akhirnya period jugak... hari sabtu 12hb.. Maknanya, 5 hari selepas makan ubat.

Dah tak risau lagi :)

Tapi yg tak boleh lupa sampai sekarang ialah.... tak sedar darah keluar  -.-'

Time bangun pagi blm ada lg..so saya pun dengan penuh semangat memakai seluar jeans kaler putih dan blouse kaler oren untuk menghadiri mesyuarat.

Meeting start jam 11pg. Habis jam 2ptg. Lebih kurang 15minit sebelum habis meeting saya gi toilet. Time tu darah period tak keluar lagi.

Masa nak balik tetiba jumpa plak member rapat, then dia ajak minum2. Lepas sembang2 saya pun minta diri balik rumah. Badan letih semacam je.

Sampai rumah time nak salin baju.. Ya Allah.. dah 'tembus' kat seluar jeans. Dahlah seluar kaler putih. Terus terbayang time saya duduk minum2 dgn member tadi.. Kalau lah ada orang nampak... MALUNYA!!!

Terus bad mood! Hmm....

Malam lebih kurang jam 10 saya telan pil Rigevidon dgn EPO sekali. Dua2 rasa cam manis2.

Mudah-mudahan semangat ini tak pernah luntur dalam mencapai impian itu......

Amin.

4 comments:

Unknown said...

salam perkenalan =)

umie said...

As salam Qaseh, dalam mencari teman2 TTC esp TTC yg agak lama terjumpa pula blog qaseh..mudah2an impian Qaseh dan kita semua untuk memiliki zuriat akan tercapai jua yer,insyaAllah..sama2 lah kita berdoa pada-Nya..

Anonymous said...

Slm qaseh...saya juga sma situasi seperti apa yg qaseh hrpkn..masih menntikn cahayamata. Insya allah..saya doakn moga doa2 kami kn diperkenankn.amin

Nur Qaseh said...

umi sufi~ hai salam kenal...tq sudi jadi sahabat saya.. :)


iwannabeumie~amin..mudah-mudahan tercapai impian..


semoga apa yg kita hajati akan dimakbulkan Allah...amin

Post a Comment